CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 26, 2008

2nd Batrisyia 's Birthday Bash


On 2nd Trisyia's Birthday, aku baru seminggu dlm pantang bersalinkan Sara. Namun aku tetap gigih kan diri utk celebrate juga birthday Trisyia yang ke usia dua tahun. Walaupun tak semeriah mana semua dlm keadaan yang sederhana..anak ku tetap happy..sbb ada kek, ada pressie and of course semua family yang terdekat hadir..sambil tu mrk dtg utk visit Baby Sara sekali..:)

3 comments:

Hirda Ibrahim said...

janji celebrate kan?
yg penting ada cake & blow candle.

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

cute la kek tu.. sama tema cam mimi buat tahun lepas.. barney gak..

tak pe ikka, next year boleh la buat besday trisyia dan sara sekali..

☆ lieya latif ☆ said...

cantik kek tu ikka....cute!!!

betul tu, yg penting kite sambut besdei dieorg...budak2 kan hepi bile kite sambut besdei dieorg...cam lieya ni laa..si mia dah pandai minta...siap ckplagi duit raye die tuk beli kek....tu yg wat gak bash die tahun ni he he hehe

kemain hepi trisyia dpt blow candle...senyum panjang tgk kek cantik depan mate!!!