CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, July 20, 2008

Sara- 2 months

Sara at two months. Photo nie di ambil selepas Sara selesai mandi pagi...baru potong skit rambut di depan tu..tu yang nampak tersusun rapi jer tu..Cute tak??? Pipi dia pun boleh tahan tembam..mcm kuih pau..nyer ker kuih pau..hubby ku kata macam donut adalah..hehehehehe:) Coz masa mengandung kan Sara nie aku suka makan Donut especially Big Apple Donut n Jco...:) Kuih tak ingat punya kuih..kuih nak yang mahal-mahal..kuikuikuikuikui
Nie plak gambar Sara shoot masa nak keluar gie DEMC untuk injection 2 months. Siap ku gaya kan dgn riben lagi di kepala..dia tak tahu yang dia nak kena gie cucuk...hehehehehe:) Cian dia..nak buat camna Sara dah rutin bulanan gie jumpa Dr..kan..kan..kan..

0 comments: