Dam dam dummm bunyi mercun...che!!!wah!!!...menyanyi plak aku hehehehe. Uihhhhh...rasanya tak sabar-sabar nak menyambut Hari Raya Aidilfitri. Kalau ikut check list aku ....alhamdullillah persiapan semua dah beres..dari aku sampai lah ke anak-anak. Nak kata tahun nie kami beraya sakan tidak lah...mcm biasa jer). Berbelanja ikut kemampuan..:). Tahun nie gilirian beraya dengan omak den plak jadi aku akan beraya di Seremban, N9 di rumah nenek ku di Taman Dato' Shah bandar. :) Sesiapa yang ada lalu di kawasan rumah nenek ku..sudi-sudi lah datang ke teratak nenek ku! Buat utk tahun nie..1st raya aku sekeluarga bertemakan purple.:). 2nd and 3 rd raya aku belum decide lagi..hehehehehehe yang pasti sama ada merah atau pun pink..hehehehe..:). Tahun nie seperti tahun sebelum-sebelumnya..aku cuti tak lama..aku akan mula bercuti Sabtu dan mula bertugas semula pada hari khamis. Malas lah nak cuti lama-lama..nak simpan cuti utk tahun depan..ada plan kebaboooommmmm..hehehehehe..:)
Dengan ini di bulan yang mulia ini...kami sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil fitri.. Sekiranya ada terkasar bahasa..tersalah kata...terambil...tersentuh...hehehehehe Maaf Zahir dan Batin ek. Kita 0-0 ek...Berhati-hati di jalan raya...selamat pulang ke kampung dan selamat kembali...:)






10 comments:
Selamat hari raya ika & co..maaf jika ada salah dan silap
selamat hari raya ikka....
Selamat Hari Raya Ikka & Family.. berhati2 di jalan raya.. semoga selamat di jalanan.. raya jemput datang ke rumah
selamat hari buat ikka dan keluarga, semoga bergembira di hari lebaran..
pulang ke kg, pandu ngan hati2 yeak.....
selamat hari raya wat ikka n family.. semoga selamat smpai ke destinasi dan kembali semula dgn selamat
Salam aidilfitri buat ikka & family....kira dah plan jugaklah tuu nak pakai baju apa on 2nd & 3rd day raya :)...aza pulak 1st day raya jeerr warna sedondon...pastu...masing-masing punya warna laahh :)
Selamat Hari Raya Aidilfitri to Ikka & family.. mohon ampun & maaf kalo ada slaah & silap
Selamat Hari Raya Ikka & family...maaf zahir dan batin..
tema raya 1st day kita serupa lah this year..
re: blom dpt lagi kasut..sob..sob..
salam aidil fitri buat ikka & co..semoga bergembira di hari raya bersama keluarga...masa balik ke N9 tu berhati2 di jlnraya yer...
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.
Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)
Post a Comment