CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, May 13, 2009

Apa erti kawan bg aku!!

FRIEND FOREVER

kata mak,

KAWAN tu ibarat lebah,habis madu sepah dibuang..... ..

kata abah,

KAWAN tu umpama bunga ros, dipandang cantik dipegang sakit.....


kata atuk,
KAWAN tu seperti air, terus mengalir.... .

kata nenek,
KAWAN tu bak bulan, dipuja dan disanjung tp nun jauh di sana ....


kate sedare,
kawan tu mcm makanan, kawan makan kawan!!


kata abang,
KAWAN tu seperti lembu, mengikut saje ape dikata...... ..


kata kakak,
KAWAN tu tak ubah macam durian, bau je busuk tp sedap dimakan....


kata adik,
KAWAN tu macam biskut, sekejap ade sekejap takde....... .


kata aku,
kawan tu tak kisahlah camner..
walaupun dia IBARAT LEBAH, UMPAMA BUNGA ROS, SEPERTI AIR, BAK BULAN, SEPERTI LEMBU, TAK UBAH MACAM DURIAN & MACAM BISKUT!!!


dia tetap kawan....
tau tak sebab ape???
sekali aku dah kawan ngan dia selamanye dia ttp kawan aku... itu cara aku berkawan..!!

Sekian

Terima Kasih

6 comments:

Anonymous said...

Bagi sy kawan tetap kawan... kalo yg baik diingat... kalo yg x baik... aku benci...leh gitew... whakakakak...
Ikka... makin beso anak² dara ko... amboi kemian lagi bergaya dia...

Mimi said...

kadang2 kita leh happy dgn kawan2, kadang2 tensi gak..huhu..tapi tu la..nobody's perfect..

comeynyer Sara dgn toncet satu kt tengah tu...so comey..rasa nak cubit2 pipi dia (jgn marah ye Ikka..hihi)

mrs khairul said...

ye la ikka..kawan akan tetap selamanya kawan..especially kawan yg byk bantu kita..susah sama2 ssh..nangis sama2 nangis...tiba2 rindu plak kat kwn2 masa study dulu..

alahai si manis qaisara nih..pandai dia senyum tgk camera..kakak trisya pun pandai posing dgn spec tuh..

☆ lieya latif ☆ said...

lieya pun same....tapi ...ade tapinye tu...kalo sekali kawan tu buat 'taik' (tikam belakang) ngan lieya.....lieya akan ingat sampai bile2 yg die tu bukan seorg kawan dalam erti kawan sebenarnye...so baik jauh kan diri....hik hik hik.....opinion n pendirian org lain2....betul tak...

Sham Ummi Echa said...

yer..kawan ada mcm2 jenis kawan.. tp nk jmpa kawan yg betul2 memahami kita mmg susah nk jmpa.. aku mmg suka brkawan.. dan akan syg kawan2 aku.. tp kalo ada kwn yg mkn kawan.. aku akan benci dia smpai mati.. ngehngehngeh..

Butik Remaja & Wanita said...

bg nurul berkawan tetap berkawan tapi sekali buat hal no kawan lagilah heehehhehehe...