To all my frenz from all over the world!!! mcm aku ramai kawan kat seluruh dunia nie!! (perasan sekejap) kuikuikui!!!
Royal Announcement!!!!
Aku di sini ingin menjemput semua utk hadir ke majlis Birthday Bash dua puteri kesayangan aku Batrisyia dan Qaisara. Ada di antara mereka yang aku sudah maklumkan dr awal melalui e-mail.. kepada sesiapa yang tak dpt melalui e-mail tu sorry...al -maklum terover look. Daku amat lah buzy bulan 5 nie..fully booked!!! Jadi secara rasmi dan utk memudahkan semua kawan-kawan ku sekalian...aku ingin menjemput sekali lagi k!!! Ada masa kelapangan...sila menyudikan diri..okay!!! See you all there!!! Details..seperti di bawah......
Sila lihat kad jemputan okay!!!
Thank you!!!





11 comments:
yeyeye.......
InsyaAllah... nanti kalo xde aral.. akan ku terjah ok Ikka...
Sorry ikka..kami tak dapat join...hubby ade job kat melaka lak time tu...sedih nye tak dapat join
Insyaallah ikka...iza akan join...tapi nak map arrr :-).
so sweet kad nya PINK lagi tu i like it hehehehe...inshaAllah (aku kene jemput jugak ke)
ikka....thanks for invitation...tp eija nak bgtau nie...maaflah eija x dpt join coz sabtu nie mmg dah ada plan lain...anyway...happy belated besday to 2 org ank dara mu itew!!!!
alahai ikka linn rasanya tak dpt nak joinn lah.. sbb hari tu linn ada kelas kek..habis lak kul 5...kalo sempat linn singgah lah nanti
Salam ikka....sorry....daku sudah terlupa untuk reply email ikka pasal invitation tu...bz sgt...sampai terlupa...bila ikka komen kat blog aza...baru aza teringat....sorry sgt2 yer ikka....rasanya afiq & co. tak dapat join bash kakak & adik kali ni :(....hubbyku ittew byk sgt programnya :(...sorry yeeerrr....
ya niza sama mcm kak aza..lupa nak reply emel ikka..
niza ucapkan moga sumenya berjalan lancar..& utk both anak dara yg cute tuh...moga jd anak2 yg bijak & ceria selalu...
niza xdpt dtg coz MIL dtg..SIL i konvo u......heheheh..kenalah dtg kan...kalo x merah tinga i kena bebel nnt..hahahah
Alahai beshnye.... Tapi kitaorang ni jauh.... Nanti tepeklah gambar2nya ye..mesti meriah ni :D
ikka haritu tak sempat balaas email, tapi rasanya dah bagitau tak dapat pergi masa kat entry besday sara.. hope ikka dah baca la haritu..
memang rasa rugi dan ralat tak dapat hadir (padahal memang kak mimi tunggu2 nak pergi bash sara dan trisya) tapi apakan daya mak dah buat program lain, tak sampai hati nak tolak, dia sunyi lepas abah dah meninggal..jadi kami la kena hiburkan hati dia.. dia pun seronok dapat jumpa cucu dia2
sori sangat2 ikka, jangan serik jemput kami,insyallah ada rezeki kita jumpa coz nak sampai kan hadiah buat sara dan trisya..memang dah standby lama dah ni..
btw happy besday to sara dan trisya..semoga jadi anak yang baik dan bijak..
Post a Comment