Alhamdullilah aku ucapkan pada Allah s.w.t..majlis birthday bash kedua princesses ku berlangsung dgn jaya nyer. Semua nyer berjalan dgn lancar.
1st of all aku sekeluarga ingin mengucapkan juta-jutaan terima kasih ke atas kehadiran anda semua ke majlis birthday bash ke dua princesses kami iaitu Batrisyia dan Qaisara tempoh hari. Thanks for all the support..you all semua sporting belaka. Hope you all semua enjoy the entertaiment and goodies. Jutaan terima kasih juga kepada semua ahli keluarga yang dtg membantu dan memberi sponsor... Hehehehe..:). Jasamu di kenang!!!. Kepada semua pemenang-pemenang cabutan bertuah...TAHNIAH aku ucapkan.!!! Yang tak menang tu..jgn bersedih..InsyaAllah tahun depan kalau ada rezeki lebih..ada lagi.
Kepada semua rakan-rakan ku..tak kiralah rakan siber, rakan sekolah, rakan uni, rakan office yang meninggal kan note dlm blog nie, dalam FaceBook dan dlm hp ku ...memohon maaf kerana tidak dpt hadir...Aku maaf kan. Aku paham..musim cuti sekolah kan....masing-masing sibuk dgn aktiviti masing-masing..dgn musim kenduri kahwin...jadi aku paham. No worries my friend..no heart feeling punya lah..Nak buat camna..tak ada rezeki utk kita berjumpa dan berchit chat...InsyaAllah tahun depan..kita jumpa lagi..:)
Btw note from Trisyia dan Sara,
Pasal photos...aku juga masih menunggu hasil kerja dr photographer of the day. Kepada sesiapa yang ada shoot photos tu..sudi-sudi lah sedekah kan pada aku..sbb King and Queen of the day tak sempat nak shoot gambar..sbb bz sesangat sampai tak menang tangan nak bergambar...:)
Okay Vi..im waiting for the outcome..hehehehehe..:)
Last but not least.. aku sekeluarga ingin memohon maaf kalau ada kekurangan dr segi makanan dan layanan masa majlis itu..Jgn serik utk dtg lagi ..hehehehe. Sampai jumpa lagi tahun depan. Thanks again!!!





14 comments:
Ikka,
aku dh tgk fr blog as.. memang happening & GRAND bash pricess2 ini..
Lagi sekali sorry coz x dpt dtg.
Insyaallah next yr kalu ada rezeki.
Ikka... thanks ya.. for the invitation... w/pun mak pengantin sibuk... kami tetap happy g b'day bash trisyia & Qaisara... suka.. suka... aku paling suka tang hadiah cabutan bertuah tuh.. ko nak tau aku x pernah bertuah.. tup.. tup kat umah ko aku bertuah la plak.. 2 yg suka.. yg x malu nyer.. Adriana siap request nak cupcake princess ko.. malu aku.. heheheh.. thanks for the goodies ... semua superb... especially tang cake nyer... cun seh... anak aku request nak suh buat b'day dia nak cake camtuh...leh gitew...
Psssttt:.. hopefully Trisyia & Qaisara suka b'day present dari kami...:)
soo..soo..sorry sbb x dpt gi birthday bash gempak ni..I saw few pics from Surya's hphone...cake utk Princesses utk 2 org tu sgtlah da bomb..teruja saya menengoknye walopun thru handphone..
InsyaAllah ada rezeki kita jumpa k..
kami pon nk ucap tq sbb sudi jemput kami meraikan besday bash the two princess... sumernya memuaskan hati xde apa yg kurang.. food sdp, goodies pon best.. layanan pon ok.. lg pon kami paham.. mak pengantin harus la bz kan.. no worries la..
ikka, aku pun minta maaf byk2 tak dpt pegi besday bash 2 princess ko tu....hubby ku ada hal lal ptg tu...huhu...insyaallah, next year kalo ada rezeki kan.....:-)
wah meriah sungguh...sempat tgok gambar2 kat blog as...nampak happy jer 2 org princess tu...
ikka sori byk2 sbb tak dpt join..ada majlis kenduri aqiqah lak kat umah cousin...masa on the way balik dr kenduri tu lalu depan umah ikka...nampak la khemah pink/putih...kat situ rupanya umah yer...dekat ngan giant laa....masa tu dah kul 6 lebih cam tu..ingat nak singgah la...tp anak2 lak tido ..kang tak pasal2 ada lak yg mengamuk kat majlis tuu...;)
ikka, firstly sori sangat2 sebab tak dpt dtg....rugi sesangat...lieya tgk mmg meriah gile bash due badek ni, paling suke tgk kek...sangat cantik.....siap ade lucky draw lagi, mmg happening habis......mudah-mudahan next year kalo ikka buat lagi, kami ade rezeki tuk datang.....
ikka kak mimi masih nak cakap sori sebab tak dapat datang.. rasa bersalah plak tapi apakan daya ku.. jangan serik jemput kak mimi lagi, dan harap jangan la kecik hati yer.. insyallah satu hari nanti kita jumpa lagi di lain2 bash.
kek sara dan trisya memang lain dari yang lain!!!
ikka sorry eija eija & co x dpt nak join hari tu....apa2 pun...besday bash dua badek nie nie mmg happening.....byk betul dpt hadiah yerk......bestnyer....
wah banyak princess2 dpt diah..
ikka 1st of all nak minta maap sebab xdpt join..sorry ye..MIL dtg plak..insyaallah ada rezki tahun dpn eh..
dah tgk gamba2 kat blog as..cun mak pengantinnya..berseri2 wajah mu ikka..heheheh..byk betul presents utk anak2 dara tuh...xmennag tgn nak main kan..
aniway moga sara & trisya membesar dgn sihat & ceria jd anak2 yg solehah k..hug & kisses from aunti..muahhhhh!!
tak sabar nak tunggu gambar2 dari official photog....tgk kat blog as pun dah happening....sure best kaaaannn 2 orang princess tu :)....
sorry yer ikka...can't make it this time.... :(
ikka... meriahhnyer....siap ada cabutan bertuah bagai..besttnyerrrrrrrr rugi aku tak gi... man atau bertuah lak kan..hehheehhe
linn nak minta maaf gak sekali lagi sbb tak dpt dtg... mmg tingin banget nak gi tapi linn mmg takleh elak lak kena gi ke bangi tu.....
Wow, baca je dah teruja, x sabo tunggu gambar2 nye... :D
Post a Comment