Today 16/7/2009 is our 4th wedding anniversary. Time flies...dah 4 years aku bergelar seorang isteri...:) dan dalam tempoh 4 tahun aku berkahwin nie....pelbagai dugaan..rintangan yang aku lalui.Ada yang gumbira..ada yang sedih..ada yang senang dan ada yang susah.. Biasalah kan asam garam berumahtangga. Alhamdullilah..aku and hubby masih bertahan...dan mudah-mudahan bertahan sehingga akhir hayat...AMINNNN!!! Setalah 4 tahun juga aku berkahwin..Allah s.w.t sudah mengurniakan aku 2 cahaya mata yang comel...Alhamdullilah!!..;)
Btw..hari nie tak ada yang special kami lakukan..nak kata celebrate sakan pun tak ada..cuma aku and hubby spent more time together today...gie jalan-jalan..main agenda is shopping!!!!! hehehehe..:) shopping for coming Hari Raya;), tapi apa yang pasti dalam kesibukan bekerja aku sempat juga mengorder cupcakes sebagai kenangan ke 4 tahun nie..;)


To my dearest hubby...
Happy 4th Anniversary!! Nothin else that i want to say rather than I luv you so much...luv you..luv you..luv you..Muaaaaahhhhhsss!!!
Pssssstttttt!!! Btw...I still waiting for the pressie okay...!!!!!






15 comments:
Happy 4th Anniversary Ikka..semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..ameen..
cantikyner combinations colors CC tu..sweet sgt..
Happy 4th B'day to Ikka & hubby...
Moga kekal ke akhir hayat....
happy wedding anniversary emma..semoga bahagia selalu rumahtangga kalian berdua amin
hepi anibesari Ika....... semoga jodoh korang terus berkekalan dan berbahagia hingga ke akhir hayatt..aminn
hepi 4th anniversary to ikka n hubby.. moga kekal bahgia hingga ke akhir hayat..
ehem2 pressie apakah yg ditunggu2 itu
happy 4th anniversary ikka & hubby...
moga kekal bahagia hendaknya......
comel cc tu....
HEPI ANIVESARI IKKA...
semoga berbahagia selalu ...dan dimurahkan rezeki ...
wah comel cuppies tu...excited budak cute tu hah
hepi anniversary to both of u.. :) dapat suprise pe?
nice blog..ceria betul ur layout :)
Happy 4th Anniversary to Ikka & hubby :)
Semoga bahagia selalu & bertambah-tambah cahaya mata :)
ikka...happy 4th anniversary...semoga jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat...amin
Happy 4th Anniversary to u & hubby!!!!
Semoga bahagia selama-lamanya...
Happy anniversary akak semoga berkekalan hingga ke akhir hayat dan dapat ramai lagi baby...
ikka sorry 4 the late wish.. kak mimi memang betul2 bz, tu pasal tak sempat nak jenguk blog..
btw, happy belated anniversary.. semoga jodoh kalian berpanjangan dan bahagia disisi anak2 tersayang
ikka sorry terlambat wish..
moga kalian sentisa happy & ceria di samping putri2 yg comel itu...amin..
thanks ikka..both of them suka dgn present . harap sara & trisya pun suka hadiah yg x seberapa dr auntie
ikka, salam ramadhan almubarak dan selamat berpuase buat ikka sekeluarga....
Post a Comment