CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 16, 2009

4 years 2gether!

Today 16/7/2009 is our 4th wedding anniversary. Time flies...dah 4 years aku bergelar seorang isteri...:) dan dalam tempoh 4 tahun aku berkahwin nie....pelbagai dugaan..rintangan yang aku lalui.Ada yang gumbira..ada yang sedih..ada yang senang dan ada yang susah.. Biasalah kan asam garam berumahtangga. Alhamdullilah..aku and hubby masih bertahan...dan mudah-mudahan bertahan sehingga akhir hayat...AMINNNN!!! Setalah 4 tahun juga aku berkahwin..Allah s.w.t sudah mengurniakan aku 2 cahaya mata yang comel...Alhamdullilah!!..;)

Btw..hari nie tak ada yang special kami lakukan..nak kata celebrate sakan pun tak ada..cuma aku and hubby spent more time together today...gie jalan-jalan..main agenda is shopping!!!!! hehehehe..:) shopping for coming Hari Raya;), tapi apa yang pasti dalam kesibukan bekerja aku sempat juga mengorder cupcakes sebagai kenangan ke 4 tahun nie..;)


To my dearest hubby...

Happy 4th Anniversary!! Nothin else that i want to say rather than I luv you so much...luv you..luv you..luv you..Muaaaaahhhhhsss!!!

Pssssstttttt!!! Btw...I still waiting for the pressie okay...!!!!!

15 comments:

Mimi said...

Happy 4th Anniversary Ikka..semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat..ameen..

cantikyner combinations colors CC tu..sweet sgt..

Anonymous said...

Happy 4th B'day to Ikka & hubby...
Moga kekal ke akhir hayat....

attyfir said...

happy wedding anniversary emma..semoga bahagia selalu rumahtangga kalian berdua amin

Ciklinn said...

hepi anibesari Ika....... semoga jodoh korang terus berkekalan dan berbahagia hingga ke akhir hayatt..aminn

Sham Ummi Echa said...

hepi 4th anniversary to ikka n hubby.. moga kekal bahgia hingga ke akhir hayat..

ehem2 pressie apakah yg ditunggu2 itu

Puan Iza said...

happy 4th anniversary ikka & hubby...
moga kekal bahagia hendaknya......

comel cc tu....

☆ lieya latif ☆ said...

HEPI ANIVESARI IKKA...

semoga berbahagia selalu ...dan dimurahkan rezeki ...

wah comel cuppies tu...excited budak cute tu hah

Helmiyani said...

hepi anniversary to both of u.. :) dapat suprise pe?

nice blog..ceria betul ur layout :)

As@Aza said...

Happy 4th Anniversary to Ikka & hubby :)

Semoga bahagia selalu & bertambah-tambah cahaya mata :)

juhasni said...

ikka...happy 4th anniversary...semoga jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat...amin

Erna said...

Happy 4th Anniversary to u & hubby!!!!
Semoga bahagia selama-lamanya...

Butik Remaja & Wanita said...

Happy anniversary akak semoga berkekalan hingga ke akhir hayat dan dapat ramai lagi baby...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

ikka sorry 4 the late wish.. kak mimi memang betul2 bz, tu pasal tak sempat nak jenguk blog..

btw, happy belated anniversary.. semoga jodoh kalian berpanjangan dan bahagia disisi anak2 tersayang

mrs khairul said...

ikka sorry terlambat wish..

moga kalian sentisa happy & ceria di samping putri2 yg comel itu...amin..

thanks ikka..both of them suka dgn present . harap sara & trisya pun suka hadiah yg x seberapa dr auntie

☆ lieya latif ☆ said...

ikka, salam ramadhan almubarak dan selamat berpuase buat ikka sekeluarga....