1. Copy Badge “2008 Cute’s Blogger Award” untuk diletakkan di blog anda.
2. Link atau ceritakan kembali siapa yg memberikan award ini kepada anda.-->
3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum pemenang seterusnya.
a. Suka Memasak
b.Tak minat menjahit sbb aku bukan jenis seorg yang penyabar dan cermat.
c. Hobi..suka mengumpul paper bag. Yang ku rasa lawa jer lah.
d. Suka gie shopping. Tak kisah lah window shopping pun tak apa...:)
e. Sejak ada anak nie..mesti utama kan barang-barang anak dulu..baru fikirkan tentang diri sendiri.
f. Tak suka org yang busybody sbb diri sendiri pun tak busybody
h.Tak suka tengok barang-barang bersepah dan kotor..mau aku menjerit.
i. Tak boleh tido petang,kalau tido.. bangun mesti sakit kepala.
j. Cukup tak suka orang yang tak tepati masa sbb tak suka menunggu.
Rasa nyer semua dah dpt award nie kan..kepada sesiapa yang tak dpt tu..feel free ambil lah award nie k!..:)





8 comments:
ikka mimi pun suka kumpul paper bag, bila dah banyak sampai tak tau nak letak mana
heheh..samer cam aku jugak..suker kmpul paper bag..siap kedekut plak tu x bg laki aku guna...hahahha.. rasanya mmg org pompuan suker smpan paper bag kot..
Ikka, kita ada homework nk bagi awak.. amik kt blog yer..
ps:mmg syok kumpul paperbag ni, kadang tu anggup guna plastik bag dr guna paperbag..sayang woo..
owh suka kumpul paper bag yer... linn pun dulu suka gak..tapi skrg ntah keman ntah semua.....
ya betull org pompuan asal shooping mesti suka.. hihhhih window pun windowlah
hehhe..sama le kita. hirda pun. paper bag byk aku simpan dlm bilik stor. gunanya x. coz sayang.
yg last tu pun sama. x suka org yg x punctual. stress....
re: oh yes, hirda pun kalau bukan kaler PINK, dh lama beli that hippo ok. kalu aku ada daughter, kompem dh beli that hippo.
look at the material. nampak sedapp je peluk. yg rhino tu pun ok, but a bit expensive. coz limited.
tang x leh tido petang tu kite serupa.. mmg x leh.. sakit kepala je.. aku ni klu demam pun mmg x tido..tapi mlm kol 9 mmg aku dah cari bantal...hahahaha
ramai tul suke shopping.....eh tapi mmg laaaa....wanita dah shopping tak leh dipisahkan ....kih kih kih ....
oo ikka suke kumpul paper beg....mesti byk dah collection...lieya ni jugak yg tak reti nak menghargai...main buang jek...tp kalo paper beg beli barang branded tu simpan laaaa hi hi hi (keji sungguh daku)
Post a Comment