As everybody knows...idea nie semua dtg dr cik Pn. Hirda kita..Yang hadir pada hari Sabtu yang lalu cuma kami ber-5 iaitu aku, Hirda, Sham, As dan Sue. Apa-apa pun kengkawan..aku nak minta maaf awal-awal ek..tempoh hari aku sampai lambat skit...::) Aku sampai je tengok semua dah tercegat kat dpn entrance singa tu tunggu aku sorang nie.hehehehehe.
Aku sampai jer...kami semua jalan-jalan ronda-ronda cuti mata. Shoot sana shoot sini..Yang pasti masa tu kat Pyramid tak ramai orang lagi okay. Cari parking pun senang...sampai daku tak tahu nak pilih parking kete kat mana..hehehehe punya tamak nyer...:)Enjoy the pics okay!!
Bila dah penat meronda. Perut pun mula berbunyi..tekak pun dah kehausan. Apalagi pk punya pk...bincang punya bincang at the end kami semua setuju untuk menjamu selera di Ole-Ole Bali. Sementara menunggu makanan sampai..kami shoot photos dulu..chit chat. Topik yang paling hangat tempoh hari adalah pengalaman mengandung dan bersalin. Perghhh..masing-masing buka story..aku ingat aku yang mengalami pengalaman yang teruk..rupa-rupa nyer ada yang lagi teruk dr aku. Bila dgr cite dr Sue dan Hirda...aku rasa Ya Allah!! Bersyukur nyer aku kepada mu. Tapi apa-apa pun Sue dan Hirda..jgn serik tau...lain anak...lain gaya nyer..mudah-mudahan lepas nie you all akan lalui nyer dgn mudah k! Aku doakan tau..cepat-sepat skit k! :)
Nie dia pasta seafood yang Pn. Hirda order





9 comments:
rugi tak join together-gether dgn mommies semua...dah namanya mommies nih, ceta/borak pun pasal penagalaman preggy n delivery kan..sempat tak 'menyopping' kt sana?
hahaah..haaa finally..update pun kan?
pic lebih kurang jek dgn blog aku...keh keh...
ikka, pic kat kerusi tu dinamakan "pic malu2 cover perut". LOL
wah syiok2... linn siap tanya sue dah pasal ole2 bali nie... punyerlah menggoda gamabr korang duk posing dgn food tu... adoiii takleh thn tgokkk
tu dia, akhirnya citer outing pun dah keluar.. jeles tengok korang bermesra2an sesama mommies. apakan daya 31 tu mimi ada hal kat kg. kalau tak memang mimi join outing ni.. tak pe la next time k.. tapi mimi sokong idea ikka nak tukar2 hadiah tu.. best!
Wah Ikka dah hapdet... ya la .. mmg best kan ari tuh kiter outing... w/pun baru 1st time jumpa tp cam dah kenal lama jer...
lain kali bleh la outing lagi erk... mmg best bila chit chat beramai2 ni...
tuh la ... kiter ni bergambar cam x sedar diri jerk... whakakakka
hehehe syokkan.. aku x tahan pic 5 mak dara sunti tu.. hahaha cover peyut yg kenyang...
seronok korang outing ramai2 ni..
sedap tak food kat ole2 bali tu..macam menarik je
bestnyer korang outing ramai2...jeles tahap gaban aku tgk......
hmm...aku lapo ler biler tgk gamba food2 tu sumer... rasa nyesal plak x abiskan ari tu...muahahhaha...
beskan ari tu...tp x puas la..rasa cpt jer masa brlalu...nnt nx time kita wat lg k..stuju ngan idea ko tang tukar2 hadiah tu..
Post a Comment