CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 4, 2009

Trisyia new haircut

Kelmarin aku saja suruh maid aku tolong potong kan rambut Trisyia..sbb aku rimas kalau tgk dia berambut panjang. Trisyia kalau rambut dia dah melebihi paras leher..dia pasti rimas. Asyik-asyik mengaru. Jadi kali nie aku suruh maid aku potongkan rambut dia ala-ala style boobs gitu!!!!Ini lah jadi nyer...Lawa tak????


Apa-apa pun aku nak juga tepek gambar latest Sara dlm post kali nie. Sara sekarang dah makin lincah. Dah mula belajar bertatih nak jalan...:)..Suka kau org ajak dia bertatih.

11 comments:

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

sara dah bertatih.. wow cepat gak dia nikan.. sara ni dah berapa bulan ikka. belum 1 tahun lagi kan..

ha ah kemas jer rambut baru trisyia tu.. senang tak payah berikat2 bagai.. sepit jer pun dah cukup manis..

rambut emily tak leh potong pendek, nanti kembang setaman, serabai jer aku tengok, tu yang rambut dia panjang, tapi kena ikat selalu

wanie said...

bagus ye maid ikka..terer potong rambut lagi...dah pendek rambut trisyia..takde la rimas2

☆ lieya latif ☆ said...

sudah togel si trisyia yeak....ade budak mmg tak tahan rambut panjang ikka...asek menggaru so better rambut pendek jek....eh awat tak bawak pi saloon....buat haircut cam mama die...baru gempaks hi hihi hi hi.....

lieya plak mmg azam nak simpan rambut mia n mija panjang...sebab rambut dieorg lurus tu yg sayang nak ptg...tapi kopak gak aku tiap2 bulan kene beli perapi rambut ngan baby oil....kuang kuang kuang

wow, cepat sara nak tatih....good girl...ikka, bile tgk sara dah ade iras2 akak die dah....cute sangat die senyum cam tu....geram lieya tgk .....

Hirda Ibrahim said...

terer aa bibik ko ikka...
mcm2 dia leh buat... nk cari maid camni la in the future.

sarad dh starts tatih ek? mesti cute kan? aku cukup suka tgk budak2 bertatih terkengkang2 berjalan..hehehe

re: ni recipe dia http://myhardyboy.blogspot.com/2008/09/recipe-murtabak-roti.html

ni pic2 dia masa aku 1st time buat
http://myhardyboy.blogspot.com/2008/09/my-murtabak-roti.html

Anonymous said...

cantik new haircut trisyia...
suka tgk... simple jer.. kiter lak anak dara kiter xnak potong pendek.. maklum la nak panjang sama cam mama dia...
wah adik sara dah big ya... dah nak bertatih... cepat tul...

Su Hana said...

terer bibik ko... nampak kemas rambut trisyia..aku nak blk raub mggu ni nak bw maryam potong rambut.. rimas tgk ..dia bukan nak ikat sgt.. x lama lg sara leh main kejar2 ngan kakak dia lah..mesti meriah..

eija28 said...

wah...trisyia rambut baru yerk...senang rambut pendek nie...x rimas kan??

sara dah bertatih yerk....cepat besar lg sayang!!!!

mrs khairul said...

wah terer lah maid ikka..ble cut rambut..kemas tgk trisya dh berambut pendek nih..meh sini tlg cut rambut kanda..manyak ssh woo nak cut rambut dia..melalak x sudah..hahaha

ayo adik dh bertatih..adus cepatnya ini anak dara..baguih2..ble lumba lari ngan kak long..

ikka aku jeles tau tgk sara rambut sgt lebat..iap ble pakai sepit lagi..huwaaaaaaaaa......

Sham Ummi Echa said...

leh harap gak bibik ko gnting kan rmbut trisyia ni ek..kira ok ler..

sarah ni da brp bulan? rasanya blm 1 year lg kan..

Puan Iza said...

best arrr ko ikka ada bibik yg pandai potong rambut anak....pastu pandai dandan rambut....untung tau....so, rambut trisyia sentiasalah kemas kan...

Wah! sara dah boleh bertatih ek...cepatnya....makin comel sara nie...

Ciklinn said...

kemas jer ha rambut baru tu...comell.

wh cutenyer dapat tgk adik jalan..mesti tekedek2 jer kan..