CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 5, 2009

Pot Luck!!

Hari nie..aku ada gathering dgn best friends aku masa zaman sekolah menengah dulu. Actually ramai yang di jemput tp hanya segelintir jer yang dapat hadir atas sbb mrk sibuk dgn aktiviti yang lain. Jadi yang ada cuma 5 couples. Kali nie kami buat pot luck high tea di rumah ibu mengandung Cik Pn.Tuty di Bandar Pinggiran USJ di Subang. Setelah sekian lama aku tak jumpa dengan mereka..akhirnya berjumpa jua. Tak adalah lama mana pun sampai bertahun-tahun tak berjumpa...tp adalah nak dekat setahun tak jumpa..:). Walaupun mereka merupakan rakan seperjuangan aku sehingga form 3 je.. di atas kecanggihan technology di dunia nie kami masih keep-in touch sampai sekarang okay..;).

Posing dulu sebelum menjamu selera..;)

Okaylah..dah nama pot luck kan jadi aku bawa meehoon goreng selain tu ada nasi ayam, cupcakes, fruit tart, sandwiches...and sotong sumbat..;) Ummmm...Yummmmmy!!!!!hilang diet aku petang hehehehehehe.

Antara makanan yang di saji

Biasalah selain aktiviti makan..mesti ada aktiviti kata- mengata, ngumpat- mengumpat, gossip-bergossipan...Chit-chat sambil makan lah katakan hehehehehe. Secara tak langsung meng updatekan cerita terkini member-member yang lain..cite pengalaman-pengalaman kaum ibu..hehehehe.:), anak-anak dan macam-macam lagi lah.

Bergambar sakan sebelum pulang

Btw..kepada tuan punya rumah dan to all my prenz yang hadir..it is nice to meet you all again. Luv u olllsss!!!! Lain kali kita boleh buat lagi k!!! Aku janji..bila aku dah pindah rumah baru....turn rumah aku plak k! Buat masa nie....turn rumah siapa pulak ek..?????

13 comments:

Hirda Ibrahim said...

jumpa kengkawan lama memanh havoc kan? rindu zaman2 sekolah dulu.
eh ikka, ni kat area2 umah hirda & iza ni kan?

Ciklinn said...

wah syokkan emma jupa kawan2 lama....leh inagt2 balik zaman sek.....

aku lak kalau dah gathering2 tu kadang leh lupo anak laki...hahahhah .... siap pesan lagi kat anak aku.... ha pi ikut abah.... mama nak sembang2..hhhahahah

emma bilalah kita nak jumpa kan...

☆ lieya latif ☆ said...

WAH MERIAH la ikka....bagusnye still keep in touch ngan budak2 sekolah...tak mcm lieya mmg ilang abis dah...ade pun berape kerat jek yg still contect lagi....hu hu hu....

meriah sey makanannye....tergode iman ....sronok laa makan2 n borak2 kan...mesti byk gossiping, biasenye kalo jumpe2 cam ni sure keluar citer budak2 sekolah lame kan.....

wei hang dah kurus dah...cun meletop lagi...ko ni bagus la ikka, bab diet mmg displin....cayalah!!!!

Mimi said...

mmg meriah betoi gahtering..nak-nak pulak dgn schoolmate..mesti best mengimbau kenangan silam masa sekolah2 dulu kan..

Erna said...

Amboi seronoknya jumpa member2 sekolah....

re: thanks for the info ikka, psl eczema tu. act, ellisa baru kena eczema last year, so memang benda ni baru sesangat kat kitaorang...

ellisa pun ada makan zyrtec gak, utk ilangkan gatal dia, tp ada setangah org kata kalau amalkan selalu takut merosakkan buah pinggang.....takut la plak.

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

gathering dengan budak sekolah menengah?? wah kira dah lama la tu kan. kak mimi ni memang dah lost contact langsung dengan budak sekolah menengah. yang masih keep in touch dengan budak2 UITM jer.. tu pun yang duduk kl jer.. yang duduk jauh, abis dah lesap..

tu yang syok kalau buat pot luck, macam2 ada.. memang hilang ler diet semua.. tapi tak pe.. cover balik diet seminggu nanti. hahaha

Sham Ummi Echa said...

besnya jmpa kengkawan skolah.. zmn skolah menengah plak tu.. aku ni nk jmpa kwn skolah salu time bln puasa la.. masa tu la sibuk plan nk brbuka beramai2.. mmg bagus wat pot luck nih kan.. meriah ngan food.. aku suker...hehehhe..

Anonymous said...

jumpa frenz mmg best kan ikka... aku pun suka... hmmm byk giler mknan.... aku suka tgk... hmmm ikka.. bila dpt jumpa kwn2 mmg best.. especially yg dah lama x jumpa...

As@Aza said...

beeestnyeeerrr dapat kumpul balik dgn member2 lama....sure riuh rumah kaaann??? :)...

macam aza pulak...member2 lama yg sekepala tak ramai yg dok area KL...semua jauh2...so..kalau nak buat gathering kener plan betul2...baru menjadi....

ILA said...

beshnyer...rindu kat kengkawan ms sekolah

betol tu..ngan kecanggihan teknologi skrg... dpt jumpa blk kengkawan lama...

Puan Iza said...

Meriahnya jumpa kwn2 lama nie...mesti byk citer yg diborak kan?.....

mrs khairul said...

mamas yg vogue..sonok kan ikka dpt jumpa kwn2 lama nih..lagi2 kwn zaman sekolah..aduhai sure byk cite yg kuar..niza dh lost contact dgn kwn coz diorg ramai dok johor..hanya segelintir jek yg keje kt KL nih..

byknya makanan ikka..habes ke korg melantak ptg tuh..heheh

Butik Remaja & Wanita said...

wow reunion ye??bestnya nurul pun dah lama tak jumpa ngan member2 sek dulu bab masing2 bz kan tapi inshaAllah suatu hari nanti berjumpa jua...