CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 22, 2008

I luv December

Daku saja nak kongsi perasaan di hati nie..:) Kengkawan I luuuuuuuv December!!!! Muaaaahhhhaaaahaaaa!!! Banyak reason nyer kenapa aku suka bulan December nie. Every year aku akan menunggu bulan December.

First..
Of course becoz of my Birthday jatuh bulan December...Dapat byk hadiah dr hubby, dr ibunda dan ayahanda tercinta without miss :).Thankyou...

Second..
Bulan jatuh nyer BONUSSSSSS!!!! Sungguh gumbira...Alhamdullilah rezeki dr ALLAH s.w.t!!! Thn nie mcm last year juga. Although minyak sawit mentah turun mendadak..dpt juga kami bonus..thanks to the big boss coz fight for us to get the BONUSS this year..:)

Third
Office Yearly event without miss Family Day..coz time nie lah anak-anak dpt hadiah, each staff dpt JJ shopping voucher RM 1K and this year lucky draw aku dpt Sony MP4 player...:)

Lastly..
Becoz jatuh nyer bulan Mega Sales.Shopping month. Aku suka sesangat shopping pada bulan December nie..coz aku rasa sale bulan December items-items nyer semua cantik-cantik dan berbaloi dr bulan-bulan lain punya sales...even raya sales pun item nyer tak secantik bulan December sales..kenapa ek..betul tak kengkawan semua..(ini pendapat aku lah)

Sungguh gumbira hati ku di bulan December ini...tp tak sampai hujung bulan lagi dah mcm-mcm aku laku kan dgn bonus aku dan Shopping voucher yang aku dpt...:). Tunggu dan lihat apa yang aku telah laku kan..next episod..:)

p.s..Kengkawan nak tahu juga dlm 12 bulan, bulan apa yang kengkawan paling suka??

11 comments:

Hirda Ibrahim said...

perghhh jj voucher rm1k? aku yg dpt voucher rm350 pun dh happy nihhh...hehehe

sama! sama! suka gak bulan dec. coz 1)anniversary 2)kerja x byk coz client byk cuti 3)sales 4)for the 1st time company kasi 1 month bonus. okla fr x dak kan? hehehe

selain fr dec, hirda suka april.
1) my bday
2) increment/appraisal. company kami naik gaji start bln april. aku pun x tau apsal...heheheh..

Sham Ummi Echa said...

patut la ko suker bln dis..mcm2 ada..hehhe..wow rm1k nyer jj voucher..bes gilak tu... kalo camni aku nk apply keje kt MPOC la..heheheh..

aku lak of coz la suka bln oct sbb besday aku ngan echa..

Mimi said...

woweee..jusco voucher RM1K...banyak gilerrr...u sooo lucky okeh..kalo me sure dah kat cloud 9..
Bonus korang bulan Dec ye..bagusnyer..my co. bonus ntah apa2 ..bulan april or may..tu pun dengar ceta ntah ada ntah tidak...hmmm..
tak sabar nk tunggu ur next entry...ihik...cepat2 la upload

mrs khairul said...

ikka 1st of all nak wish happy belated birthday!!! moga sihat & ceria selalu disamping suami & anak2 tercinta...

amoboi ikka murah rezki ko eh..dpt bonus..dpt voucher lagik...

pssstt..niza ske august sbb
1) anniversary
2) birthday kanda & balqis

re: niza jumpa dr fadzilah..since kanda lagi.dulu kanda lahir dia yg in caj.selesa ngan layanan dia.so far puas hati.but kalo dia xde jumpa dr roliza..doa pun ok gaks..ikka jumpa sapa?

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

seronoknyer dapay voucher JJ..banyak tu..mcm ni kak iena pun nak tukor kejer lah..
cepat2 upload tau...

☆ lieya latif ☆ said...

WAH...HEPI DECEMBER LAH!!!!

seronot tu ikka.......ape2 pun....hepi birthday ikka....semoga sukses selalu!!!!!

Puan Iza said...

Wah! yg tang voucher jj RM1k tu tak tahan tu....mcm2 boleh beli tu...dahlah skang ni sales...shopping sakan la ikka lps nie....bestnya...jeles pun ada tau hehehehe

eija28 said...

wah ikka dpt jviucher jj rm1k...bestnyer....yg best dpt bonusss!!!!

Unknown said...

syoknyeeeeee dapat voucher :D
happy belated birthday ikka
rupenye semua orang dah beralih ke blogspot..punya la kite ni ketinggalan zaman hehe

Ciklinn said...

wah patutlah hepoi dgn dis... punyerlah byk bend2 best pada bulan ni yerk...

adoii voucher sampai 1 k... nak linn temankan shooping tak?

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

wahhhhhh dah ler dapat bonus, dapat plak voucer RM1K.. best gilak2 ni... kalau mimi, compem shopping barang anak jer.. heheheh