CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 15, 2008

My 29th Birthday

Rasa nyer blum terlambat lagi kalau aku nak cite pasal birthday aku kan..hehehehehe!!
Last Wednesday on the 10th it was my Birthday..:) Alhamdullilah Allah swt masih berikan aku peluang lagi utk hidup dgn sihat di muka dunia ini lagi. Mudah-mudahan aku dipjgkan umur lagi dan di murahkan rezeki oleh Nya...AMIN!! Memandangkan masa birthday aku..aku berada di kampung Kelantan..nak kata celebration.tak adalah celebrate mana pun..biasa jer. Tepat jam 12mlm hubby aku dah ucapkan aku Happy Birthday..time tu aku dah pun nyenyak tido..:) Keesokan hari nyer...seawal jam 7pg hp aku dah berbunyi-bunyi dgn sms masuk dr kengkawan. Aku pun awal-awal pagi dah tepon ayah aku utk ucapkan Happy Birthday padanya..sbb ayahanda aku pun sama birthday date dgn aku..:). Caya tak??? Kuasa tuhan..:) Terima Kasih kepada kengkawan yang mengingati Hari Jadi aku...Terima Kasih atas ucapan anda semua..Sayang Kalian..:) Muahhhhhh!

Memandangkan during birthday aku di kampung hubby di Kelantan..dgn musim raya haji lagi. No Birthday cake..:(..tp aku tak kisah pun..asalkan hubby aku ingat and dpt pressie dr dia..This year..aku dpt ini...Suka aku tambah lagi koleksi aku...Thank you Abg...luv you!!!


12 comments:

Sham Ummi Echa said...

hepi 29th birthday emma..moga pnjang umur n murah rezeki serta bahgia d samping suami n anak2 trcinta..

auw..dpt gelang emas tu.. besnya..

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

heppy besday emma..sama lak birthday ngan ayahnda emma yerk..memang best gitu..
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

wanie said...

happy belated birthday..semoga panjang umur dan murah rezeki selalu..

best nye present hubby bagi..gelang emas lagi

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

Happy Belated Besday!! Semoga perjalanan hidup ikka lebih di berkati selalu...

bertambah lagi koleksi yerk.. bertuah badan...

☆ lieya latif ☆ said...

hepi besdei ikka...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...wah tahun ni adiah besdei dari hubby dpt gelang...samelaa cam lieya ...hik hikhik

Hirda Ibrahim said...

happy 29th bday ikka :)

next yr leh join club kami2 yg kepala 3 plak ek? ;)

wahhh dpt gelang. best kan? leh tambah colection. hirda pun suka gelang compare to brg2 kemas yg lain...:)

Mimi said...

happy 29th birthday ikka..semoga panjang umur dan murah rezeki..aminn..

bestnyer hadiah dr hubbymu..congrats on ur new collection

eija28 said...

happy belated besday...bestnyr dpt gelang!!!!

Ciklinn said...

hepi belated birthday..semoga pjg umur murah rezeki yerk...

huhuhuhuh linn taun depan dah 29 thn.. huhuhhuh tahun lagi satu 30..

wah best tu dapat hadiah...

Puan Iza said...

happy belated besday to ikka....wah! dapat gelang ek....semoga bahagia selalu...

As@Aza said...

Happy Belated Birthday again to you ikka :)....

waahh bestlah birthday sama dgn ayahanda tercinteerrr :D

Sabrina Haron said...

Hepi belated besday Ikka...muah muah muah. Semoga dirimu terus bahagia, berjaya dan bertambah jelita..hehe..

Wah syoknyer dapat voucher .....daku kalau tak sehat...pi shopping....terus boleh sehat...tak yah makan ubat pun...wkakakakahh