Kali aku dpt tagged dr Pn. Hirda kita yang tajuk nyer tak ada tajuk....:). Sorry late reply Hirda..daku tak ada di KL..baru balik dr Lumut...jap-jap lagi aku akan update pasal holiday aku and family di Damai Laut Swiss Garden Resort.
1. Do you think that you are hot..??
Erm...hot!! Hot macam hot and spicy ker..hehehehe..rasa nyer masa zaman-zaman muda anak
dara dulu nyer lah kot..:) kuikuikui..sekrang hot mcm cili padi adalah..coz sbb asyik panas hati
dlm jer...:)
2. Upload a pic of you
3. Why dou you like this picture?
Kenapa ek...sbb aku rasa masa nie aku mcm pompuan melayu terakhir...hehehehehe..:) Suka
sangat.
4. When was the last time you eat pizza?
It was yesterday...di Pizza Hut SACC Mall dgn hubby n Trisyia.
5. The last song you listen to?
Marc Jacob- Im yours...itu pun sbb hubby baru call khas bunyi ring tone utk dia.
6. What are you doing rite now beside doing this..
Hehehehehe..tgh buat koje ler..tgh update job tasks - income and debtors company for
month Nov.
7. What name you prefer besides yours?
I luv the name of Batrisyia, Qaisara and Rayyan. tu yang namakan anak nama-nama nie.
Anak lelaki jer belum lagi.
8. People to tagged
a. Iena
b. Wanie
c. Aza
d. Ila
e. Lieya
9. Who is no. 1 ?
kak Iena..ikka kenal sbb kakak ipar dia dulu merupakan baby sitter Trisyia dr bayi lagi. Itu
yang kenal dunia Fotopages..dia lah yang introduce kan.
10. Who is no. 3?
Aza merupakan salah satu mommies fp yang aku kenal.Pertama kali bertemu masa birthday
bash Hardy. Kenal since 2007 tp setelah sethn baru berjumpa 2008.
11. Say somethin about no. 5..
Teringin nak kurus macam Lieya walaupun dah ada anak dua. Sbb daku masa anak dara cam
gitu bentuk badan. cuma agak solid skit..hehehe..:) Kenal pun masa gathering fp di Putrajaya
07.
12. How about no.4.
Kenal Ila masa 1st birthday bash Dyna dulu...tp kagum dgn tenaga dan kreativiti dia yang
sungguh kuat bekerja dan bergerak walaupun tgh preggie nie.
13. Who is no. 2
Wanie..pun mommies fp kenal masa 1st birthday bash Dyna. Peramah dan lembut org nyer.
Tak macam daku agak kasar dan jenis selamba.
Tuesday, December 2, 2008
Tagged lagi
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





9 comments:
daku sudah kena tag jugak...nanti2 wanie buat...byk hutang tag tak buat lagi ni...
lemah lembut?...hehehe...macam tak je...
cantiknyer ikka gambar pengantin tu.. mimi pun suka tengok pengantin pakai baju songket dari baju moden2 ni.. nampak klasik jer kalau pakai baju songket..
psst slim sungguh ikka yek waktu anak dara.. nampaknyer kena la diet sikit lagi.. takpe azam tahun baru nanti..
wow..Ikka..mmg mcm pompuan melayu terakhir gitu..lawa la pakai baju songket bunga tabut camtu...mmg ayu dan terserlah kemelayuan gitu
lieya pun suke pic ikka yg ni....cantik tau....slim melim...alah skrang pun ikka pandai what jage badan...tak lari pun shape badan tu....lieya pun respek ikka sebab kuat tu semangat diet tak mo makan.....hi hi hi terra laa ikka....
alahai...name aku ade....dah byk keje sekolah tertangguh2 ni.....hu hu hu
yeah ikka,
berjawab gak tag..hehehe
oo pi holiday rupanya..
ikka, baju songket bunga tabur tu sama aaa.. hirda pakai masa wedding belah umah hubby....
ur body rasanya dh mcm back to normal la... aku sungguh jeles ok?
hot...hot...hot betul ikka masa jadi pengantin tuu...body solid yoouuu ;)....lawaaa :D...
aahaa lah ikka....kita dah kenal lama thru FP...but baru jeerr dpt jumpa kaann :)
alahaaaiii aku nak cari gambar mana yang jadi kesukaan niii???
adoi bertambah hutang aku emma oi>>keh..keh.. apa2 pun thanks..akan kak iena langsaikan jugak dalam minggu ni yerk..
Gambar perantin tu sangatlah sopan dan ayu..sekarang pun ayu gak..
cepatlah upload p lumut tu..
suke tgk gambar ikka pakai songket tabur tu..cantekk lg...p holiday kat lumut erk...nanti hapdet erk...eija nie ntah bila lor nak dpt berat mcm anak dara dulu....
mmg jelita yg teramatlah ika pic tu...
Post a Comment