Erm...Last Sunday anak-anak ku semua ku tinggalkan di rumah..atas sbb aku dan hubby gie dating..hehehehe:) tak lah aku ada wedding dinner kat Bukit Damansara. Wedding kali nie adalah wedding my hubby ofis mate. Memandangkan wedding kali nie di adakan pada malam hari..aku terpaksa tinggalkan Trisyia dan Sara di rumah coz wedding nie formal dinner. Dah nama formal dinner jadi pakaian pun kenalah bersopan..berpakaian batik atau pun pakaian kebangsaan...
Meh tengok gambar je lah...sorry tak berapa clear...sbb aku duduk jauh dr pelamin.
Anyway, Tahniah kami ucapkan kepada pasangan pengantin "Zaid dan Juliana". Semoga kekal hingga ke akhir hayat...cepat-cepatlah menimang cahaya mata ek..:)
Last but not least..gambar pasangan pengantin yang dah basi..hehehehehe..:)





8 comments:
betul la..unik sgt band tu dgn topi nelayan dorang..
ok aper..masih cun lagi pengantin (yg dah basi) tu..
kak iena dapat bayangkan kalo emma bawak tcha sekali..silap2 hari bulan dia pun dapat pakai topi nelayan tu..keh..keh..
a'ah la ikka, rasanya iza penah tgk la band ni dlm nasi lemak kopi o tu....
pengantin basi tu pun lawa gak hehehehe
i like maroon!!!pengantin dah basi pun ape kurangnyer!!!
sweetnya...
aku suka rambut ko ikka...
HAH BETUL la tu.....band tu kat nasi lemak kopi O ....best gak dieorg ni tau....
ikka ni makin berseri2 lieya tgk...cun.....
grand betul weddingnye.....semoga berbahagia laaa pasangan mempelai....
senang kan kalau gi kenduri kawin berduaan ni, dapat makan dengan aman dan rileks.. kalau tak mesti kelam kabut dengan anak, nak berlari la , nak tu la.. nak suap makan la..
makin berseri2 ikka ni..pasang badan balik yer..
cntik baju ika... wah g brdua2an lg.. mana ada basi.. brseri2 kalah pengantin baru nih..
Post a Comment