Birthday wishlist!!!
Daku telah di tagged oleh Mimi a.k.a Mommy Najeeb
Rules :
1) Make a list of what u want on your birthday
2) The list should be 10 numbers
3) Post the image of this award to your posting
4) Give it to 10 frens of yours
Ermmm…my 10 wishlist…..
1. wish Allah s.w.t panjangkan usia ku dan suami
2. wish Allah s.w.t berikan aku kesihatan yang sempurna sehingga akhir hayat.
3. wish Allah s.w.t sentiasa melindungi rumahtanggaku sehingga akhir hayat.
3. wish Allah s.w.t kurniakan aku keluarga besar sbb keluarga ku kecil
4. wish Allah s.w.t melindungi anak-anakku dari terleka sehingga akhir hayat mereka.
5. wish Allah s.w.t sentiasa murahkan rezeki ku sekeluarga.
6. wish to have my kete idaman sebelum diriku nie pencen...:)
7. wish to be fully housewife so I can 100% concentrate to all my kiddos
8. wish to have a big bungalow house with pool.
9. wish to have lots of money and go all around the world especially to the 7 wonders and Makkah
10. last but not least…..wish to stay slim forever..:)
Aku rasa aku org yang paling akhir jawab tagged nie..jadi aku rasa semua org dah jawab tagged nie…jadi aku dah tak tahu nak tagged siapa??? Siapa yang sudi..jawab lah kay!!!
Tuesday, March 17, 2009
My Birthday wishlist!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





7 comments:
Semoga all your wishes will come true..insyaAllah.
Takpe Ikka..lambat jawab tag, asalkan berjawab sudah..hihi
sama la kita ikka..aku pon br jer wat tag nih..hehehhe..
harap2 impian kita ni jd kenyataan kan...insyaallah.. amin.
re : pasal tmbah anak tu..not now..lmbt lg kot..x ready lg la..
semog asemua2 wish tu tercapai yer... yolah..bestkan kalu ada rumah besor ade pool wah syiok2..
Emma, mula2 kak iena nak ucapkan takziah aper yg telah melanda baru2 ni..sorry..nak telepon dari sehari ke sehari..tak ingat tul..
wish yg terakhir tu, best kan kalo menjadi..tapi biler lah nak jadi??
semoga impian akan menjadi kenyataan ..aminnn
ikka aku paling suka no 8 & 10.
aminnnnnn.... heheheh
paling suka tang no. 10 .. kan best kalau dah beranak 10 pun, badan slim jerkan.. beranak ramai pun tak pe .. hehhee
semoga yang diimpikan akan tercapai amin...
Post a Comment