CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 24, 2009

Tabung Oh Tabung

Last weekend ..bila aku and hubby keluar utk wedding dinner tu...aku import adik ipar aku yang pompuan utk datang ke rumah teman kan Trisyia...bukan apa..Trisyia nie kalau kami keluar mlm dia tak akan percaya kalau kami bagi tahu yang kami nak gie work...dia pasti tahu kami nak berjalan.Jadi untuk membuatkan dia tidak mengamuk dan meraung kami importlah Mak Adek dia a.k.a adik hubby aku yang pompuan tu..:). Trisyia lagi sukalah kan bila Mak Adek dia datang umah..siap bawa KFC..lepas tu ada plak tabung KFC tu sekali..dia punya suka sampai kami nak keluar rumah pun tak heran...:). Aku dlm hati bagus juga ek...tak yah aku gie beli..dah dpt hadiah...hehehehe:)Sejak ada tabung KFC nie..hari-hari bila aku & hubby balik kerja je, dia mesti cukai duit syiling aku kan. Sampai rumah jer...Mama mana duit syiling Tcha???? Tcha nak duit!!!..Itu lah dia..bahana Tabung Bunyi KFC nie...

15 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

firstly nak komen, trisyia nampak berisi kan ikka.....dah bam bam laaa....nampak kat pipi n lengan die.....rase mase jumpe kat bash ila ari tu tak sebam bam ni kan.....comel ngan rambut cenggitu....

alahai ikka, mane laa member tu nak percaye...tgk mama nye vouge anggun de vas dressing....trisyia pun tau bukan dressing nak gi kerje kot....he he hehe....

wah, dah beli yeak tabung ni.....tu ar, ade muzik kan....tu yg budak2 suke tu....abis lee syiling ko kene paw ari2 yeak he he heh e

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

bagus jugak si trisya ni dapat tabung.. at least ada sifat suka menyimpan kan.. tapi yang tak tahan tu asyik ler kena paw tiap2 hari balik kerja. hehehehe

cute la trisya ikka cenggitu.. sweet jer tengok

Puan Iza said...

ikka, bukan takat tcha jer yg suka tabung KFC tu....iza pun suka gak....tapi x gi beli2 lagi nie....ermmm, hari ni nak pi belilah hehehehehe....


A'ah lah ikka, tcha nampak berisilah skit...dia kuat makan ek?

Mimi said...

betoi la Trisyia da bam-bam sket..comel la..apa rahsianya Ikka?

pasni mama dia kena sedia la tukar coins byk2..Najeeb pun camtu dok mintak coins je..tapi dia pelat kan..dia sebut 'koi' hihi..

eija28 said...

trisya paw ikka yerk tiap2 hari....tulah dia bahana tabung KFC nie.....

Anonymous said...

uih... ikka... trisya tuh sama la cam adriana sejak ader tabung tuh asyik kopakkan duit syiling kiter jer.. asal balik umah... dah start cari dlm h/bag... adoi la...

Butik Remaja & Wanita said...

wah dah ada ye tabung kfc tu..nurul baru mengidam nak g beli hehehehehe...tapi ikka dapat free nurul nak kene beli hihihihi...

ok apa ikka dari kecik dah minat nak menabung tak derlah dia membazir pada benda yang bukan2.hehehe

akak ni url blog nurul yang baru www.ayumieza.blogspot.com

Anonymous said...

chomeynyerrr.. hi akak ikka teww, salamms dr me dikejauhannns

Sham Ummi Echa said...

leh tahan bam2 gak ticha ni ek.. siap dandan rmbut kemas rapi lg.. hehehe.. da mcm anak lieya lak aku tgk..

ok ler ticha nk menabung..wpon dia dok paw duit mak apak dia..heheh..

As@Aza said...

ahaaalaaahhh....setuju dengan semua orang...trisyia makin bam...bam...sehaat...baguslah ikka :)....

afiqku jugak yang makin kering :(...dia makin susah nak makan...makan ikut mood....tapi Alhamdulillah ada susu....kalau tak...tak der zat langsung dlm badan ;)....ikka bagi vitamin apa2 kat trisyia keerr???

afiq belum ader lagi tabung ni....kalau ader...haruslah ummie dia ni kener sediakan syiling selalu ;)

attyfir said...

kecik2 dah rajin menabung..nanti dah besar..lagi pandai saving duit nie..

salam perkenalan dr kty..

Hirda Ibrahim said...

ikka,
aku pun dok terpikir2 nk beli ke x tabung ni kat hardy. sedangkan now tabung yg biasa tu pun, habis duit syiling kami kena paw. kalu tabung yg ada muzik ni laaaagi la...hahhah

takpe2 atleast trisya will suka menabung..bagus aaa

a ahh la trisya dh bam2. sure sedap mama dia masak tu....

Erna said...

tabung kfc? ellisa pu sebok nak tabung kfc tu kalau keluar iklan tu kat tv...hahaha....tp mama dia wat bodo je bila anak dia minta :P

bukan apa, sbb kalau nak beli, takle beli 1, adik dia sah2 nak gak....

***tcha tu nampak bam bam la.....camne awak buat anak awak bam2 ye? saya suka anak bam2 tp anak2 saya sorang pn x bam2....

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

wargh namapak gayanyer tabung kfc tu akan digunakan untuk makan di kfc lagi yer tcha..
erma, wow..memang tcha dah bum-bum..tengok perut dia tu..nampak buncit..geramnyer..
kuat makan yer tcha??

wanie said...

bagus ajar anak menabung dari kecik ni...lepas ni kena pastikan hari2 ade duit syiling untuk tisya la ye..

ye la tisya nampak berisi sikit...makin selera makan ye...bila la si irfan ni nak berisi pulak..