Daku kena cekup dengan Cik.Pn Hirda kita..pasal My workstation..nie lah workstation aku di mana tempat aku mencari sesuap nasi..waduh...waduh....!!!Gambar nie semua baru di tembak di mana saat aku lagi 10 minit mau pulang ke rumah..Masih fresh..mcm roti baru keluar dari oven kuikuikui..:) Tu dia byk file dan paper atas meja..:) Abai kan ok!!! nasib baik time nie in tray aku dah kosong..memang rutin aku settlekan seblum weekend. Next week start penuh balik lah tu...
Friday, November 21, 2008
My workstation
Subscribe to:
Post Comments (Atom)





2 comments:
wah....penuh fail atas meja ikka...sure busy giler tu...walau pun penuh fail tapi w/station ikka tetap selesa n kemas...
eh of course laaa!!!!! dah ade anak ni konpom laa gambar mereka harus menghiasi ruangan dinding or jadi wallpaper pc kat opis...baru semangat nak abis kan keje cepat n lik umah cepat2 he he he he
ikka, yeahhh..bagus2 cargasss.. heheh
apsal aku x leh view last pic aa?
ikka, kemas file2 semua tu.
aku tgk dh mcm pejabat lawyer pun ada...
pic anak WAJIBBB ada.... kat workstation, wallpaper, etc. heheh
Post a Comment