CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 25, 2008

Busy Sunday!!!

Last Sunday..it was an hectic Sunday for me..you all nak tahu kenapa??? Byk aktiviti aku lakukan..dr seawal 7 pg hingga lah ke 12 tengah mlm. Awal pagi lagi aku bangun masak kan makanan utk Trisyia and then terus ke Sunway Pyramid utk tournament bowling. Ofis aku menganjurkan tournament bowling for 2008 MPOC's Family Day. Aku sampai ke SP..seawal jam 8.30pg..pergh...kosong SP..tak pernah-pernah aku ke shopping complex seawal itu. FYI..aku tak main tapi hubby ku main utk mewakili group dia. Aku jadi pompom girl and camera girl ajer lah.hehehehe..:)

MPOC 2008 Family Day Bowling tournament at Sunway Mega Bowl

Aku shoot photo gedik dulu dgn hubby sebelum tournament start..yerlah. bila time anak tak adalah baru dpt ambil gambar gedik kan

Shoot photo dengan CEO's MPOC and the bowlers before the tournament

Me..with my green team bowlers (dragon fly)

Registration counter. Most of it are our organizer for the event

Photo shoot after the tournament

2.30pm was the ending of the tournament, my hubby dpt tempat yang ke-2. With total pins 565..tak jauh dr the winners total pins 572. Tak apa..abg i still proud of you..:) without any practice terus terjah jer...i do understand. Tetapi utk highest total pin for team..team aku yang menang iaitu team hijau..(dragon fly). Team hubby aku, team kuning (bee) dpt no. 4..dpt gak lah bawa balik hamper yang kecil...:) Okay lah tu..dr nothin kan..kan..

Selepas habis bowling aku ngan hubby aku meronda satu Sunway Pyramid. Dah lama rasa tak dating ber-2 kan. Sempat dulu perkena ayam panggang kat Nandos ngan ais krim kat Baskin Robbins ber-2. Aku belanja hubby mkn sedap sempena Birthday hubby ku yang ke 30. hari ini. Sorry no photos...dah lapar punya pasal sampai lupa nak shoot photo..hehehehehe.. Lepas tu balik rumah..rehat sekejap. Lepas maghrib aku n family terus shoot ker rumah MIL coz aku dah plan buat suprise party utk hubby aku. Alah kecil-kecilan ajer...just utk adegan memotong kek..:) Terkejut juga hubby aku...

11 comments:

eija28 said...

happy besday to hubby ikka...bestnyer pekena bowling...dah lama eija x main boling nie....

wanie said...

happy birthday to hubby ikka..

best nye main bowling..lama dah tak main bowling ni...

seronok jugak sekali sekala berdating berdua-duan ni...wanie lama dah tak berdating...nak letak irfan kat mana kalau nak dating..nak tinggal ngan atok nye pun dia tak nak...

Sham Ummi Echa said...

ya..itu aku... aku da pasan ko masa bash hardy lg.. tp nk tego cam segan la plak... tp masa bash afiq ari tu .. aku kuatkan semangat tegur gak... hehehe.. tp da 2 hari ni x nmpk ko pon kt w.sawit nih... nnt kalo trserempak mak msti tegornya... ko jgn wat2 trkejut plak yer..heheh

Mimi said...

Happy Birthday ke-30 2 hubby Ikka..
Ikka dgn hubby satu ofis ke?
Syoknyer gi dating ber-2...kitorang rasanya mcm da lama tak dating ber-2..huhu

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

Happy Besday Hubby Ika.. 30?? muda lagi.. :)

best jugak celebrate dengan sedara mara.. kek SR lagi.. sedapnyer..

ooo satu kerja dengan hubby ek.. senangnya nak gi kerja sesama

eMMa@iKKa said...

kengkawan ku semua..hubby ku tak satu ofis dgn aku..:) kalau satu ofis..boring aaaahhh!! Mungkin u all semua konfius..coz ia merupakan "MPOC Family Day" jadi spouse masing-masing are eligible utk participate. Jadi memandangkan hubby ku dgn aku terpisah kepada 2 team...Hubbyku di pilih utk mewakili team nyer..:). Aku tidak di panggil utk team aku.:(

Su Hana said...

hepi besday to ur hubby !!!

☆ lieya latif ☆ said...

hepi bufday to ur husband...semoga sukses selalu!!!'

wow...not bad gak hubby ikka main bowling kan....boleh le lawan ngan my hubby...kaki bowling gak....dulu lieya selalu kene buli ngan die....aku kalo baling mmg konpom punye asek2 masuk longkang...hu hu hu

anyway, tahniah!!!!

Fateen SM said...

Happy Birthday for your husband... Sekali2 dpt dating ngan hubby mmg best lebih2 lg time nk celebrate birthday ni..

As@Aza said...

beesttnyer dapat dating berdua sekali-sekala kaann?? ;)....Happy Belated Birthday to Hubby Ikka :)

Hirda Ibrahim said...

memang pack ikka,
suka tgk korang pose gedik. cam zaman couple2 pulak.. hehehe

btw, heppy belated bday for ur hubby... :)

re: hah? nk melawat aku dlm pantang?? hehehe.. aku kalu dlm pantang kat kedah le. insyaallah kalu ada rezeki thn depan. baby 2010. ;)