CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, November 21, 2008

Sara dah 6 months

Minggu lepas usia Sara dah pun masuk 6 bulan, sungguh cepat masa berlalu. Tup tap tup tap lagi 6 bulan usia Sara akan menjadi angka 1 tahun. Dalam usia Sara 6 bulan nie banyak juga perkembangan baru Sara selain dah makan nestum dan bubur nasi.Di antaranya.....

1. Dah mula merangkak. Laju jer dia...pantang nampak mainan yang kakak dia main..dia pun nak join sama main dgn kakak dia.

2. Dah tumbuh gigi. Sara dah ada empat btg gigi. Gigi depan bawah yang naik dulu..lepas tu gigi depan atas plak.Terkejut aku dgn Sara nie dlm usia 6 bulan dah ada empat btg gigi. Sungguh advance dr kakaknya...coz Trisyia dulu dlm usia 8 bulan baru nak tumbuh gigi. Dalam hati patut lah Sara nie dr usia 3 bulan suka hisap jari..rupa-rupa nyer gusi dia gatal. Sekarang tak usah ckp lah..apa jer yang dia nampak depan mata semua dia nak gigit..:) termasuk lah aku..

Nampak tak gigi bawah ku tu??

Cheese!!!! You are on candid camera :)

2 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

ops dah ade gigi...cepat gak sara dah tumbuh gigi...tak lame lagi leh lee mintak mama besikut he he he he....

YanDarwisy said...

Hiii salam singgah. Comel baby gurz ni.