
On Saturday nite emma@ikka & co gie 2nd birthday bash Afiq Amani. Thanks for inviting us Ila & co. Kami sampai agak lewat skit..coz kami sesat on the way nak ke rumah Ila...bukan sbb map Ila yang salah cuma ada khemah blocking di satu lorong..kami terus sesat .:( Aku pun terus call Hirda..Hirda shows us the way... thanks Hirda..Kalau lah aku ngan hubby masuk explorace dah sure kalah..hehehehehe..:)
Sampai-sampai jer..semua kengkawan dah sampai. Cutting cake session pun kami terlepas. Miss mcm-mcm bendalah..frust pun ada gak..tp nak buat camna rezeki kami tak adakan..
Nak shoot photo dgn Ila ngan birthday boy pun tak keberatan..sbb di Birthday Bash Afiq..ramai sungguh tetamu yang hadir..meriah sakan lah!!!! Goodies bag pun cun n unik!!! Ila memang kreatif kan kengkawan...saluuuuuuuutttttt lah pada Ila!!! Walaupun sedang sarat preggie masih berjaya mengadakan Birthday Bash anak nyer dgn meriah!





5 comments:
bestkan ikka besday bash afiq nie....eija pun gelabah gak bila tgk khemah tu tutup jalan....nasib baik x sesat....
tu la,
akupun x sempat bergambar dgn ila & afiq. biasa la, mak pantin bzzzzz...
re: no prob le. cincin tu memang ada dlm poket suar jeans aku. memang x kuarkan pun.. ;)
wah...bestnyer Ikka & Co ke sana ye..kami tak dpt join la party ni..rugi la tak gi..nyesal la pulak rasa..huhuhu
hi hi hi rupenye semua mengalami nasib yg same....di block khemah terus sesat barat keh keh keh ...
ikka, trisyia ni mmg bagus kan...very friendly...semua org die nak kawan...senang nak bawak die masuk majlis....
Mekaseh yer sbb sudi menghadirkan diri..maaf sesgt sbb x sempat nak layan kalian.... Harap x de yg kecil hati yer Ikka...
Post a Comment