CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 24, 2008

Over the weekend- Saturday


On Saturday nite emma@ikka & co gie 2nd birthday bash Afiq Amani. Thanks for inviting us Ila & co. Kami sampai agak lewat skit..coz kami sesat on the way nak ke rumah Ila...bukan sbb map Ila yang salah cuma ada khemah blocking di satu lorong..kami terus sesat .:( Aku pun terus call Hirda..Hirda shows us the way... thanks Hirda..Kalau lah aku ngan hubby masuk explorace dah sure kalah..hehehehehe..:)

Sampai-sampai jer..semua kengkawan dah sampai. Cutting cake session pun kami terlepas. Miss mcm-mcm bendalah..frust pun ada gak..tp nak buat camna rezeki kami tak adakan..

Ini gambar yang sempat di shoot...di antara mommies yang ada

Nak shoot photo dgn Ila ngan birthday boy pun tak keberatan..sbb di Birthday Bash Afiq..ramai sungguh tetamu yang hadir..meriah sakan lah!!!! Goodies bag pun cun n unik!!! Ila memang kreatif kan kengkawan...saluuuuuuuutttttt lah pada Ila!!! Walaupun sedang sarat preggie masih berjaya mengadakan Birthday Bash anak nyer dgn meriah!

5 comments:

eija28 said...

bestkan ikka besday bash afiq nie....eija pun gelabah gak bila tgk khemah tu tutup jalan....nasib baik x sesat....

Hirda Ibrahim said...

tu la,
akupun x sempat bergambar dgn ila & afiq. biasa la, mak pantin bzzzzz...
re: no prob le. cincin tu memang ada dlm poket suar jeans aku. memang x kuarkan pun.. ;)

Mimi said...

wah...bestnyer Ikka & Co ke sana ye..kami tak dpt join la party ni..rugi la tak gi..nyesal la pulak rasa..huhuhu

☆ lieya latif ☆ said...

hi hi hi rupenye semua mengalami nasib yg same....di block khemah terus sesat barat keh keh keh ...

ikka, trisyia ni mmg bagus kan...very friendly...semua org die nak kawan...senang nak bawak die masuk majlis....

ILA said...

Mekaseh yer sbb sudi menghadirkan diri..maaf sesgt sbb x sempat nak layan kalian.... Harap x de yg kecil hati yer Ikka...