CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 20, 2008

Trisyia dgn aneka gaya rambut !!

Sejak aku ada maid nie, setiap kali aku balik kerja jer..Aku tengok gaya rambut Trisyia berubah-ubah. Maid aku nie mmg kreatif org nyer. Macam-macam gaya aku tengok..ada yang macam pokok kelapa lah, ada yang toncit lah, ada yang berkeliplah, ada yang beriben lah..bak kata org macam-macam ada!!!!

Jadi.. jika aku tak lupa..bila aku balik kerja jer aku terus shoot gambar dia dgn mcm gaya rambut tu..mari kita saksi kan!!

Nie photo masa baru lepas potong rambut2 bulan yang lepas.
Mcm rambut Abu Bakar Ela tak?? Hubby aku ckp mcm helmet je rambut dia.





Sampai kan kadang-kadang bila aku gie outing..orang ramai terpegun tengok dan tegur rambut Trisyia. Ada tu siap datang menyapa aku tanya mcm mana aku ikat rambut Trisyia nie..Aku pun apalagi dgn jujur jawab lah..maid aku yang buat..bukan aku. Maid aku apalagi terkeluar lah senyum simpul dia bila org puji dia pandai dan kreatif...:p

8 comments:

wanie said...

ikka pun dah ade blog ye...

comel nye tisya ngan fesyen2 rambut tu..rajin maid ikka buat gaya2 rambut tu kat tisya

Mimi said...

trisyia best la dpt bibik rajin menggayakan mcm2 rambut dia..rambut girl mmg sesuai kalo digayakan letak ribbons dsbnya
p/s- still takleh lupa kt Sarah punya rambut yg unik sungguh ikatannya..kreatif tul bibik ye..hihi

Hirda Ibrahim said...

a ah betui ikka,
kretip maid ko. tgk rambut si sara time bash hardy tu dh le... cuteee sgt!!

Puan Iza said...

salam ikka...jumpa kita kat blog plak kan...:-)
A'ah la mmg keatif maid ikka tu...comel la toncet rambur camtu....cute sgt2...pandai betul maid ikka tu kan....

☆ lieya latif ☆ said...

comelnye anak dare ikka....trisya ni mmg pandai posing...lieya ingat lagi kat bash hardy...nampak jek kamera terus pusing ngadap kamera hik hik hik hik...

ikka, anak2 ikka rambut lebat2....comel2 tau...

Iena@MaMaJannah&Rizqi, said...

kreatif tul maid emma ni..naper dia tak buat kan emma sekali..keh..keh..dulu emma selalu merungut tcha tak nak ikat sepit rambut..sekarang dah suker lah yer..

eija28 said...

comel lor eija tgk rambut si tisya...kreatif kan maid ikka tu...tersenyum sampai ke telinga bila maid ikka kena puji kan...

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

budak2 memang ler suka kalau rambut kena ikat.. pastu letak riben or sepit banyak2. tersenyum muka trisya dapat toncet banyak2 macam tu kan..

Si emily kalau mama sendiri ikat tak nak, tapi kalau cikgu nursery buat, ok ajer plak tu