Sejak aku ada maid nie, setiap kali aku balik kerja jer..Aku tengok gaya rambut Trisyia berubah-ubah. Maid aku nie mmg kreatif org nyer. Macam-macam gaya aku tengok..ada yang macam pokok kelapa lah, ada yang toncit lah, ada yang berkeliplah, ada yang beriben lah..bak kata org macam-macam ada!!!!
Jadi.. jika aku tak lupa..bila aku balik kerja jer aku terus shoot gambar dia dgn mcm gaya rambut tu..mari kita saksi kan!!
Mcm rambut Abu Bakar Ela tak?? Hubby aku ckp mcm helmet je rambut dia.






8 comments:
ikka pun dah ade blog ye...
comel nye tisya ngan fesyen2 rambut tu..rajin maid ikka buat gaya2 rambut tu kat tisya
trisyia best la dpt bibik rajin menggayakan mcm2 rambut dia..rambut girl mmg sesuai kalo digayakan letak ribbons dsbnya
p/s- still takleh lupa kt Sarah punya rambut yg unik sungguh ikatannya..kreatif tul bibik ye..hihi
a ah betui ikka,
kretip maid ko. tgk rambut si sara time bash hardy tu dh le... cuteee sgt!!
salam ikka...jumpa kita kat blog plak kan...:-)
A'ah la mmg keatif maid ikka tu...comel la toncet rambur camtu....cute sgt2...pandai betul maid ikka tu kan....
comelnye anak dare ikka....trisya ni mmg pandai posing...lieya ingat lagi kat bash hardy...nampak jek kamera terus pusing ngadap kamera hik hik hik hik...
ikka, anak2 ikka rambut lebat2....comel2 tau...
kreatif tul maid emma ni..naper dia tak buat kan emma sekali..keh..keh..dulu emma selalu merungut tcha tak nak ikat sepit rambut..sekarang dah suker lah yer..
comel lor eija tgk rambut si tisya...kreatif kan maid ikka tu...tersenyum sampai ke telinga bila maid ikka kena puji kan...
budak2 memang ler suka kalau rambut kena ikat.. pastu letak riben or sepit banyak2. tersenyum muka trisya dapat toncet banyak2 macam tu kan..
Si emily kalau mama sendiri ikat tak nak, tapi kalau cikgu nursery buat, ok ajer plak tu
Post a Comment